donderdag 17 maart 2011

Duurzame humor - kernenergie

De ramp in Japan afgelopen week al bijzonder ernstig, daar is nu ook nog een nucleaire dreiging bijgekomen. Laten we hopen dat de situatie nog onder controle te krijgen is. De vorige blog ging ook over dit onderwerp en was bijzonder serieus, deze keer is het onderwerp weer kernenergie, maar nu met een knipoog.

We hebben weer een leuke grap, een filmpje en veel funny cartoons.
Enjoy!

Mop
Een man zat naast een klein meisje in een vliegtuig tijdens een langdurige vlucht. Op een gegeven moment wendt de man zich tot het meisje en zegt: "Laten we een beetje praten, ik heb gehoord dat de vlucht sneller voorbij is wanneer een je een gesprek begint met een medepassagier."
Het 5 jaar oude meisje, dat net een boek had geopend, doet het langzaam weer dicht en vraagt aan de man: "Waar wilt u het over hebben?"
"Oh, ik weet het niet," zegt de man, "wat dacht je van... kernenergie?"
"Ok," zegt ze, "dat lijkt me een interessant onderwerp. Maar laat mij u eerst een vraag stellen. Een paard, een koe en een geit eten allemaal gras. Maar toch hebben ze zeer verschillende uitwerpselen. Een paard heeft grote drollen, een koe heeft van die platte vlaaien en een geit van die dropachtige drolletjes. Hebt u enig idee waarom dat is?"
De man denkt er even over na en zegt: "Hmmm, ik heb geen idee."
"Wel," antwoordt het meisje, "u wilt met mij over kernenergie praten, terwijl u nog niet eens verstand hebt van stront?"

Filmpje
Dit filmpje is eigenlijk van Greenpeace België, maar voor Nederland geldt natuurlijk hetzelfde. I'm sorry, so sorry...




Funny cartoons














Geen opmerkingen:

Een reactie posten