donderdag 13 oktober 2011

Duurzame humor - klimaat

Klimaatverandering, geloof het nou maar! Hoewel er zeker een paar foutjes zaten in het rapport van het IPCC, staan de hoofdconclusies nog steeds overeind. En dat is geen goed nieuws. Het is dus tijd voor een Energie(r)evolutie om het tij te keren.
O ja, en deze pagina is gemaakt met 100% biologisch afbreekbare en gerecyclede woorden, plaatjes en filmpjes!
Enjoy!

Mop
Op een kwade dag heeft de klimaatverandering een enorme overstroming veroorzaakt. De hele stad staat onder water. Politie en brandweer proberen alle mensen in veiligheid te brengen.

Dus sturen ze de reddingsboot naar het huis waar een man zit op het dak met het kabbelende water rond zijn enkels en ze zeggen: "Kom op, snel, er is niet veel tijd" Waarop hij zegt: "Nee, het ok is, God zal me redden".

Een uur later zit de man nog steeds op de dak van zijn huis, het water staat tot aan zijn middel op het dak van zijn huis. "Snel," zeggen ze, “stap in de boot, voor het water nog verder stijgt”. Maar de man weigert. "Nee, maak je geen zorgen - God zal me redden".

Weer later vliegt een reddingshelikopter over het gebied en ziet de man die op het dak van zijn huis staat, met nu alleen zijn hoofd en schouders uit het water. "Pak het touw!" roepen ze "Het is uw enige hoop!" 'Maak je geen zorgen', antwoordt hij kalm: "God zal me redden."

Dus hij is natuurlijk verdronken. Hij gaat naar de hemel, en is boos op God en vraagt hem gelijk bij de ingang van de hemel: "Ik geloofde in je en je hebt me niet gehopen" "U NIET GEHOLPEN?!" antwoordt God: "Wat wilde je nog meer - Ik heb de reddingdiensten, een boot en een helikopter naar je toegestuurd!"

Filmpje




Funny pictures


Ja, dat is ook een oplossing....











Geen opmerkingen:

Een reactie posten