donderdag 22 maart 2012

Duurzame humor - lente


Ja, eindelijk weer lente! De natuur ontwaakt uit haar lange winterslaap. Helaas ging de elfstedentocht niet door, maar dat is snel vergeten als het zonnetje weer lekker schijnt. Weer naar buiten, fietsen, wandelen, zwemmen, picknicken en vooral lekker genieten!

Deze keer weer een vrolijke editie van 'Duurzame humor' om alvast helemaal in het lente-gevoel te komen. Leuke moppen, een filmpje uit de oude doos en veel funny pictures.

Enjoy!

Moppen
Vorige week, toen het zo'n mooie voorjaarsdag was, kwam ik een vrouw tegen waarvan ze zeggen dat ze helderziend is. Ik zeg: "prachtig weer hé, mevrouw Rietveld". Ïnderdaad", zegt ze; "Het doet me denken aan de lente van 2014."

Welke groente laat de mensen huilen als de winter voorbij is.......????
antw.: De Lente-ui.

"Youri, wil jij de jaargetijden eens opnoemen?" vraagt de meester. Youri antwoord: "Zomer, herfst en winter". "En waar blijft de lente?" vraagt de meester. "Dat heb ik me de laatste maanden ook afgevraagd, meester!"

Piet heeft promotie gemaakt op het werk. In zijn nieuwe functie moet hij met regelmaat op zakenreis naar het buitenland. Op een van zijn eerste tripjes naar de U.S.A. maakt hij tegen een klant uit beleefdheid de opmerking: "The wheather is very nice, ins't it" De klant zegt: "Yes it is. Spring is in the air." Waar op Piet verbaasd antwoord: "Why should I?


Filmpje
Uit de oude doos, maar nog steeds bijzonder leuk!




Funny pictures











---------------------------

www.degroenezaak.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten