donderdag 22 december 2011

Duurzame humor - kerst

Kerst is toch eigenlijk wel de gezelligste tijd van het jaar! Overal lichtjes, kaarsjes, kerstbomen en mooi versierde huizen en straten. Maar met kerst kan je ook veel plezier hebben; een mooie film, grapjes met elkaar of natuurlijk deze blog lezen. Want we hebben weer veel fun, nu helemaal in het teken van de kerst.

Alvast hele fijne kerstdagen!
Enjoy!

Kerst betekent voor iedereen iets anders...

Alcoholist: Je verzuipt in de feesten, tegenwoordig.
Alcoholist: Na Kerst stop ik.
Antichrist: Wanneer krijg ik nou een feest?
Aquarellist: 't Is een wat waterige Kerst geworden.
Artillerist: Mag ik dit jaar de ster afschieten?
Atheïst: Prettige kerstdagen.
Detaillist: Eigenlijk zou het pas over een paar maanden moeten zijn.
Egoïst: Deze Kerst vier ik alleen.
Evangelist: Mogen we nou eindelijk eens een ander verhaal?
Fatalist: Kerstfeest: je ontkomt er niet aan.
Hypochonder: Ik moet er niet aan denken om iets te gaan doen met Kerst, want dan moet ik vast volgend jaar weer.
Hypocriet: Ik vind Kerst het mooiste feest dat er is. Al die vrede op aarde!
Internist: Gelukkige kerst, tot ziens op mijn tafel.
Kalkoenen, kippen en konijnen: "Wij wensen alle mensen vegetarische kerstdagen!"
Katholiek: Zalig Kerstfeest.
Milieu activist: Uit welk land komt die boom?
Mist: Bah, al die lichtjes prikken in m'n ogen.
Naturist: Het kalkoenenvel is voor mij dit jaar.
Negativist: Ik heb geen plannen met Kerst.
Nihilist: Heb jij al een overlevingsplan?
Opportunist: Es kijke, bij wie gaan we dit jaar eten?
Opportuniste: Met kerst kun je mooi even de berghokken reorganiseren.
Optimist: Gezellig, dit jaar komt de hele familie!
Pessimist: Gadverdamme, dit jaar komt de hele familie!
Protestant: Gelukkig Kerstfeest.
Pugilist: Kerst of niet, mot je een dreun?
Pyromaan: Ik brand van verlangen naar de Kerst.
Violist: Ha, Kerstconcert, dubbel tarief!

Filmpjes
Leuke kerstfilmpjes met Mr. Bean







Funny pictures







http://www.degroenezaak.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten